Bende aynı durumdayım süt ürünleriyle başladım diyete sonra kuruyemiş hurma tahin tropikal meyve kırmızı olan her şeyi kestim kızımın egzaması süt ürünleriyle geçti tam sevinirken bir anda tekrar egzama çıktı o gün kapyabiber yedim ona bağlıyorum gece kıvranmaları geçmiyor 4.5 aylık alerji testinde çıkmaz diyorlar ama yinede doktora götüreceğim çünkü çıkmaza girdim bestlak damla kullanıyorum tavsiye ederim ve su en önemlisi yediğim hiçbi şey kalmadı (patates haşlaması,kıvırcık,dereotu,zeytin,tavuk,pilav,makarna)ama sütümü veriyorum aynı emmiyor üstelik sağıyorum sürekli yanındada evolvia rp1 mama veriyorum pes etmedim etmeyeceğim