durununannesiiiiii aslında emse süper olacak, biberona alıştığı için zamanla hiç emmez, kızımda yaşadım bu sorunu, ama mama da zehir değil yani, olmuyorsa yapacak bişi yok, sağım yapmak çok zor evet ama bebek için bir öğün de olsa sabır çekin, DR verdiği diyeti uygulayın inş düzene girer güzel günler dilerim