Fusunf Marinedeniz eşinize neden söylemiyorsunuz bide doktora gitmişsiniz . Ayrıca bebekler yatakta koltukta tek bırakılmaz düşme ihtimali fazla. sizi suçlamıyorum yanlış anlamayın amaa dikkatli olmanız lazım
Deletedmom_106 yirmiikikasim23 tabi . Kaza olabilir düşebilir. Söylememek bütün sorumluluğu üstüne almaktır. Artık evde yapcaz soğuk baklavaları 🤣🌸
yirmiikikasim23 Deletedmom_106 Allah bebeklerimizi kazadan korusun uzak olsun ya 🤲🏻 evde malzemelerden sadece soguk var 😀😀
Deletedmom_106 elisa2705 bence değildir 😄 hiç yapmadım ama . Kilosu 500 tl . Malzemesi 500 ü geçiyo mu yani
Ozzy23 Önceliklw gecms olsn eşinize neden söylemiyorsnz ne yapabilirki size suan birseyi yok allahtan fakat siz ne doktora ne esinize söylemdiğiniz için kötü birşey de olabilirdi o zaman ne yapıcaktnz gercektn merak edyrm esinize söylememe sebebinizi
MatiLeon Marinedeniz Benimde kızım geçenlerde yataktan düştü önce bir an panikledim sonra aldım kucağıma sakinleştirdikten sonra gözlemledim böyle durumlarda uyutmayın oyalayın kusma bilinç kaybı gibi durumlar yoksa endişe etmeye gerek yok. Başının arka tarafı olunca sıkıntı daha çok diye biliyorum öyle durumlarda hemen bir doktora götürün ne olur ne olmaz
Marinedeniz MatiLeon ben de o sekilde gozlemledim oglumda dusmustu doktor hicbirsry yapmamisti gozlemleyin dedi o yuzden ben de gozlemledim sadece
Marinedeniz Sevval2301 ayrica bugun doktorumuzla konustuk gozlemleyin dedi tahmin ettgim gbi acilen getirin tomografi cekelim demedi