Kizim 5 aylik.. ki gun once yatak odasindaki yataktan dustu tam ortasina yatirmistim bir dakikaligina diger odaya gittim bir anda aglama sesi geldi yerde yatiyordu kafasini havada tutuyordu yani tam neresini carpti anlamadim yerde hali var ama hic ses gelmedi halidan dolayi mi bilmiyorum hemen kucagima aldim emzik verdim sustu. iki gundur gozlemliyorum esime de soyleyemedim dun bide aylik kontrole gittik doktora da soyluyemedim haliyle :/ ama icim halen rahat degil :/ bide kafasinda sislik yok ama sanki kafasinin arkasi degil de iki yaninda belli belirsiz morluk var gbi yani damar gectigi icin mi yoksa carpmadan mi anlayamadim off icim icimi yiyor