Hastane kafeteryası olunca mecbur alacaklar kafasındalar istediği fiyatı koyuyorlar… Oğlum yılbaşından önce 15 gün kadar Ankara şehir hastanesinde yattık her gün süpriz yumurta istedi ozmo süpriz yumurtası 33 TL di heralde zam geldi diye düşünüyordum meğerse dışarda 20 TL miş ozmo süpriz yumurta 🤦 mesele acilin kafeteryası daha pahalı oluyor… Arkadaşım oğlu ameliyat olurken acilin kafeteryasından çay içmiş 25 TL mi verdim demişti 30 TL mi ne demişti… Bide aynı hastanenin içindeki kafeteryaların fiyatı da bir olmuyor… İlk yaptığımız gün yanımızdaki çocuk portakal suyu içti oğlum da istedi kadın 65 TL dedi bi bardak portakal suyuna neyse bende zemin katta ineceğime bilmezleydi 1.katta inmişim oranın kafeteryasına gittim 80 TL dedi bi bardak portakal suyuna 🤦uzun lafın kısası hastene kafeteryaları çok aşırı pahalı oluyor çünkü mecburen alacaklar diye düşünüyorlar