Hastane kafeteryasında bir tost bir çay ve çorba aldım, bir de vivident sakızlar varya onları aldım toplamda 455 lira para aldılar benden. Sadece sakıza 65 lira aldılar normalde fiyatı 30 civarıymış. Tost çorba ve çay nasıl 390 olabilir? Normal tosttu yanında bir domates vardı sadece. Giden parama çok üzüldüm nereye şikayet edebilirim?