Teusa merhabalar yazdığımı okumadınız sanırım. 7 kiloyken 17(onyedi) damla kullandım. Öyle önerildi çünkü. Sonrasında 1.5 mg. Ona rağmen artmadı aksine düşüşe geçti. Doktorum damla başına mgnın çok az olduğunu söyledi. Ayrıca sadece ocean değil kg başına 1 damla azlığı olan. Dediğim gibi orzax en sevdiğim vitamin markalarından biri. Ama orzax bu sefer microfer i üretememiş. Mesela d vitamini ve içeriği çok güzel tertemiz.