Nacafa şurayı anlamadınız sanırım demir içeriği çok düşük ocean ın. Kabızlık yönünden haklısınız leke çıkmama yönünden daha haklısınız. Diş lekesi olarakta haklısınız. Bunları sayacaksanız haklısınız ama maalesef Demir yükseltme olarak Ocean, bestiron vs çok yetersiz. Bunu sadece ben demiyorum. Doktorunuza da sorabilirsiniz. Demir oranını. Demir oranı çok az içinde. Önemli olan kabız olması veya üstte saydıklarım değil zaten demir oranı.