flklc gkucukkaya kalsiyumu yüksek ciddi kansızlığı demir eksikliği var ama saydıklarınızdan sadece yoğurdu severek yiyor.. çok iştahsız .. bir de tarhanayı seviyor tarhana çorbasına sebze kemik suyu kıyma falan koyuyorum
Janss flklc Demir takviyesini süt süt ürünleriyle arasında en az yarım saat olmasına dikkat ederek vermenizi öneririm . Bir de C vit. içeren besinlerle tüketilirse emilimi artar demirin aklınızda olsun 🌹
flklc Janss nutrigen toz kullanıyorum çorbasına katıyorum üzerinde emilimi artırmak için içeriğinde c vitamini olduğu yazıyordu bende işe yarıyordur herhalde dedim .. demir takviyesini sabah veriyorum yoğurdu akşam.. anne sütü de etkiler mi ek gıda alımından sonra ne kadar yerse yesin mutlaka emmek istiyor
Janss flklc Emzirme için de öncesi ve sonrası için yarım saat-45 dk ara verilmesi öneriliyor annesi .
mimarsub flklc ilk sayfadakiler kansızlıkla ilgili ama çok düşük değil sınırda değerleri. Benim kızımın daha düşük çıktı değerleri en son doktor kan ilacına devam et yükselir dedi. Ben de sizin gibi panik yapmıştım internete bakıp lym dğeri yüksek diye sordum 6 yaşına kadar o yüksek çıkar dedi. Gönlünüzü ferah tutun bence korkulacak birşeyi yok 😊
flklc mimarsub kansızlığı an itibariyle kabullendim.. diğer değerlerde de enfeksiyon falan dedi ama sapmalar azmış onda da rahatladım biraz pazartesi doktorumuz da rahatlatır inşallah
Swtlna Öyle olsaydı mutlaka sizin de kansızlığınız olurdu, sınırlardan çok uzak değil bence de sonuçlar , içiniz rahat olsun
flklc Swtlna yani demir eksikliği tek başına kansızlık sayılır mı bilmiyorum arada ben de demir eksikliği çıkar ama diğer değerlerimde sıkıntı olmadı hiç
Swtlna flklc bahsettiğim şey için arada değil de sürekli demir ve kanda eksiklik olması gerekiyor, bir de öyle bile olsa içiniz rahat olsun diyecektim ben taşıyıcıyım fakat günlük hayata hiçbir etkisi yok sadece tahlillerde sürekli kansuz çıkarım ve bu da önemsenmez
flklc Prensesannesi33 ateş yok çok şükür bir kaç hapşırık öksürük oluyor ama ilerlemediği için alerjik olduğunu düşünmüştüm.. doktor muayenede boğazının ve ciğerlerinin temiz olduğunu söylemişti.
flklc Prensesannesi33 her enfeksiyon ateş yapmaz mı yani.. ben gripten sırf ateş yapar diye çok korkuyorum havale öykümüz olduğu için
Prensesannesi33 flklc bakteriyel birşey yok demekki o hapşırık öksürük de geçici bir şey viral enfeksiyonlarda da kan sonuçları biraz değişken çıkabiliyor endişe etmeyin bence :)