Janss çok teşekkür ederim çok panik biriyim kalsiyumu da yüksek çıkmış b 12 düşüklüğü var .. demir takviyesi kullanıyorum ama iyice düşmüş 3 ay öncesine göre .. iştahsız zaten yeni yeni açılmaya başladı iştahı yakın zamana kadar hiçbir şey yediremiyordum :(