88le hamile kaldim kizlar 109la dogurdum ilk ay 5 kilo verdim sonrda vermeye devam eddim ve 2 aydir regl olamiyroum bu arada 92ye dustum👌sonra yemeye başlayınca bi anda istahim acildi🙄sonuç 98😐nette görüyorum siz neler yapiyorsnz bu ilaçlar nr kadar yararli?