Zllly girdiğiniz ay sizi ilgilendirmiyor. Her zaman biten ay biten yaş vs söylenir. Şundan gün aldım, şuna girdim gibi cümleler olmaması gereken şeyler. Bitirdiğimiz, yani yaşadığımız kısımdır önemli olan. 3 aylık bebeğiniz. 3 ay bitmiş. 3 ay yaşamış. Ömrü uzun olsun. 4 e girdik kısmını dile getirmeyin. 4 bitince 4 olduk dersiniz. Sevgiler🌸