kanalize Rumeysakzlkya111 şu an tam ataktayız sanırım bütün atak sendrom sıçrama ne varsa dibine kadar yaşıyoruz gece uykusu iyiydi o da bozuldu diş çıkarma sürecine girdik derken gündüz de direnmeye devam ediyor geçecek diye umuyorum😕😌