Selam kızlar. Bebeğini ayakta sallayan annelere bir soru sormak istiyorum. Biz yakında 4 aylık olacağız en başında kolumda sallayarak ve ya koynumda yatırıyordum o şekilde yerimden kalkmadan uyuyordu. Ayağımıza zar zor alıştırdık uyutup bırakayım diye şimdi de ayağımdan bırakamıyorum. Mesela dalıyor bırakıp lavaboya gidiyorum daha ellerimi yıkarken uyanıyor. Asla ayağımdan indiremiyorum sürekli uykusu bölünüyor bu seferde uykusu yarım kaldığı için ağlıyor. Bu durumu nasıl aşarım artık yapışık dolaşmaktan hayatı sorgular oldum. Kendime bir dk zamanım yok. Sürekli ağlıyorum doğum sonrası depresyonda gibiyim 🤐