MihraEliff Bende 2 buçuk ay önce doğum yaptım 40 im çıkınca çok az oldum 2 ay geçince tamamiyle başladı ama aşırı derecede geldi ve gelmeye de devam ediyor acaba bu kadar fazla olmam normal mi
alin12_ nobody_ ilk kızımda 40 im cikmadan adet oldum.simdi ikinci kızım 2 aylık hala adet olmadım.emziren anneler 1 seneye kdr adet olmayabiliyormus.