nobody_ Hanımlar bunun bir normali var mı 50 gün oldu doğum yapalı regl oldum ama 1 sene olmayan kişileri duydum kişiden kişiye değişir mi sağlık problemi olabilir mi
Hayalannee nobody_ herkesin bünyesi farklı. Ben 42. Günde oldum. Ve doktorum herşeyin normal olduğunu söyledi.
aysegulce nobody_ ben 6 ay oldu daha olmadım 7 . Aya az kaldı alıştım artık 1 buçuk senedir olmayinca😅
Kivitonunannesi nobody_ yok ya ben daha olmadım 7 ay önce doğum yaptım ama arkadaşım benden bir ay önce doğum yaptı.lohusaliktan bir ay sonra regl oldu. Herkesin bünyesi farklidir. İki durumda normal bence .