nuroner oğluma bende pregomin kullandım 😊kızada neocate şey diyecektim seni gastroya yönlendirmeden doktoruna deki bebelac thikener kullansak mamanın içine de sana tavsiyem 1 hafta dene kusmanın k si kalmıyor benim 2 bebeğim alerjik bebekti ne gaviskon ne başka bişi etki etmedi başka doktora gittim çocuğu ilaca alıştırma bebelac thikener kullan dedi bu şey kullandığın mamanın içine katılan toz mamayı koyulaştırıyor nişaşta gibi düşün ayrıyetten bi mama değil o tozun tek görevi o mamayı koyulaştırmak internetten de bi göz at doktorunda okey verecektir zaten ben 2 bebeğimide 1 yaşına kadar kullandım hem kilosuna etki ediyor hem kusmasını engelliyor kiloya nasıl etki ediyor dersen mamayı koyultduğu için çorba kıvamına geliyor ve kusmadığı için bi tık daha daha fazla kilo alıyor sana bunu dememin sebebi yorumunu gördüm şimdi seni yönlendirecek gastroya o bebeğe bir sürü şey yapmak isteyecekler canı acıyacak diye vicdanım görüp geçmeyi el vermedi hem doktoruna danış hem 1 hafta dene ilk gün zaten faydasını görürsün 💐