prensesannesi1_
Benimki de ceviz, fındık, tavuk dana eti, domates, süt ve süt ürünü her şey. Paketli gıdaların neredeyse tamamı. Misafirlikte yada dışarda yemek yerken çok sıkıntı oluyor içinde bir şey yok diyorlar yiyorum, üç gün sıkıntısını çekiyorum en az🤷🏻♀️ İlk kızımda ekmek bile yemiyordum mayadaki süt tozundan tepki veriyordu şimdi ekmek yiyebiliyorum en azından helvayla ekmekle geçiştiriyorum arada 🤷🏻♀️