Ofiser Firat_yagiz mamasına koy cnm yoksa yutkunmada sorun yaşıyor bebekler panik olursun ben olmuştum çünkü 😏
20Elif26 Firat_yagiz evet doktorumuz demişti anne sütüne en yakın besin diye kabızlığa da iyi geliyor bir çay kaşığı gaz sancısı felan olunca verirdim ben