B1elf çünkü çok yormaya başladı sürekli kan şekeri düşen biriyim yemek yememe bile izin vermiyor uykuda mememi bırakmakta istemiyor bırakıncada ağlıyor bende aç kalıyorum bayılacak gibi oluyorum çok güzel birşey emmesi ama artık midemi bulandırıyor gece bile sabaha kadar bırakmak istemiyor emzik oldum anlıycağınız. Çevremde çok var ikisini birden emziren keşke gücüm olsa. gurbetteyim kimsem yok eşimde hiç destek olmaz sürekli çalışır. Başarabilirmiyim onuda bilmiyorum