Duruelaninannesi Emzirirken hamile kalan oldu mu ya. Ben 2. Düşünüyorum deniyoruz ama olmuyor emzirdiğim icin mi acaba ? Ne yapmak gerek ? Kesmem mi lazım 19 aylık kızım
yagmure17 Duruelaninannesi Emzirirken hamile kalan çok fazla kadın var bence bir kadın doğum uzmanına görünebilirsiniz size net cevabı verir 😊 Umarım istediğiniz olur
Mirabia Duruelaninannesi sürekli emen kızım var gebeyim . Kızım 10 buçuk aylık ben 10 haftalık hamileyim
Duruelaninannesi Mirabia aaaaa Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Bende bi doktora gideyim bari 😀
Mirabia zehraleyla012723 sütün yettiği sürece son aya kadar emzirebilceğimi söyledi ama ben 1 yaşında bıraktırmayı düşünüyorum
B1elf Mirabia neden 1 yaş benim ilk kızım emmedi şuan biri 12 diğeri 26 aylık hep merak ettim büyük emseydi şuan nasıl emiyor olurlardı diye
zehraleyla012723 Mirabia benim kızım bir yaşında doktorumuz memeden keselim dedi meme emildiler rahim kasları kasılırmış düşük olabilirmiş
B1elf Duruelaninannesi emzirmekle hamileliğin alakası olduğunu düşünmüyorum. 5 aylıkken hamile kaldım ben.