elifhumaa
Bebeğim henüz bir aylık, başta kendi uyuyordu ama yaklaşık 10 gündür sadece emmek istiyor. Emmediği zaman yok neredeyse. Gazı gelince, kaka yapmak isteyince, uyumak isteyince kısacası hep emmek istiyor, ben de tüm gün ve hatta tüm gece emziriyorum. Emzirirken uyuyor, bırakınca uyanıyor. Bana da hep alıştırma diyorlar. Daha yolun çok başındayım, hep böyle giderse ne yaparım bilmiyorum. Ama sonuçta bebeğim rahatsa ve mutluysa ben de mutluyum, bence en önemlisi bu 😌