elifhumaa tam 3,5 aylık bebişim doğduğu andan itibaren hep üzerimde uyumak istedi meme de uyumak istedi ve tam 3,5 aydır da bu şekilde sadece gece uykusunda bir kaç saat yan yana yatıyoruz sonra yine üzerimde uyuyor zor mu evet ama demek ki buna ihtiyacı var diyorum hatta öyle ki beni emzik durumuna getirdi sürekli memem ağzında dursun istiyor bende ona göre hareket ediyorum evden çıkmıyorum çıkınca da kanguru içinde memem ağzında duruyor demek ki öyle mutlu bence ağlatmayın ben ağlatarak uyutulmasına çok karşıyım daha doğrusu bebeklerin ağlatılmasına karşıyım gerek yok ağlamayan bebekler yetiştirelim♥️ sinir strese gelince geçen hafta mesela bi sinir krizi geçirdim ajajajja bence o yardımsızluktan yorgunluktan oluyor kimse mükemmel değil ama elimizden gelenin en iyisini yapmak için çabalayacağız. Bırakın milletin dediklerini alışırsa alışsın eninde sonunda bırakacak zaten bebeğin neye ihtiyacı varsa ona göre hareket edelim ♥️