E_Defne Dmlacet ama uyutana kadar benmki bana yetiyo huysuzlana huysuzlana uyuyo sonra uyandgnda sütüm gelms oluyo bu sürecte hep ayagmda sallıyom tabi
Telasemuduresi Sedamseda anason,muskat,rezene,isirgan, kişniş,kimyon. Bunları aktardan alip bir kavanozda karıştırın sonra normal bitki cayi gibi demleyip gün içinde 3 fincan için. Bende çok ise yaradı. Hala içiyorum.
Esrasel33 Dmlacet Ben Hipp teneke kutu kullanıyorum. Bir kere karton kutusunu denedim o bile fark etti kızım ishal oldu saat başı acıktı. Ama hipp den çok memnunum. Gaz ve gaz sancısı için bir çay kaşığı tahin yağı içir ama kaliteli tahin olsun ve o yağ ile karnına masaj yap ılık bez ya da havluyla sar devamlı yap bunları. Damlalar ilaçlar boş.
Zuleyham Dmlacet bebegin gun boyu sadece bir gogsunu emse bile sütü bitiremez canim mamayi kes bence emzir sutun varsa emdikce bitmez ki 😊
cglyn9 Dmlacet memede süt hiç bitmez. Bebeğiniz çektikçe iner sütünüz. O yüzden memem boşaldı diye düşünmeyin. Aptamilde de şeker yok. Onu uyduran kim çok merak ediyorum 😂 kaka olayına gelince de mamasının içine 1 çay kaşığı saf zeytinyağı koyabilirsiniz bağırsaklarını rahatlatmak için. Çişli bezleri çok ise bebeğiniz doyuyordur.
Yamanoglan Dmlacet bende aynı şeyi düşündüm canım bebeğin aç olmasa da duygularını doyurmak belki sana yakın olmak istiyor bence de emzir hem emzirmek sütünü azaltmaz aksine arttırır bende bazen göğüslerin artık boşaldı emzirmekten diyorum ama bakıyorum süt var yine de sende emzirsen çocuğun belki kendini güvende hissetmeye ihtiyacı vardır
Bendeanneoldum Dmlacet 60 cc çok sanki 22 günlük bebek için.. 30 cc veriyodum bn ozaman bizde meme+mama şeklinde gidiyoruz sma kullanıyorum doğumdan beri çok memnunum sma deneyin gaz problemide olabilir onun içinde ilk kullandımız damla relactazdı çok faydasını gördüm tavsiye ederim
Tlyyldz Telasemuduresi bende şaşırdım bir Dr bunu nasıl önerir,emdikçe zaten süt gelir herşekilde artar.
Tlyyldz Dmlacet gazını çıkarsa da gazı vardır o memede olduğu saatler de muhtemelen gazının,sancısının olduğu saatlerdir ve rahatlamak için emiyordur. Emdikçe sütünüz olur sütüm yok diye düşünmeyin gerekirse sağın kaç cc çıktığına bakın.
Rainbowpath Sütünüz varsa mama vermeyin. Bebek sizi yanında hissetmek için memede kalıyor. Ha eğer uykusuz kalıyorum yoruluyorum diyorsanız emzik teklif rdin vazgeçmeden yapın farklı emzik deneyin illaki tutacaktır birini.
reyhanturhan Aptamil güzel ben de kullanıyorum ama şeker yok içinde size yanlış demişler. kabızlıkta olması bizde. siz içine zeytinyağı katın bi de masaj yapın sık sık karnıan ayakalrını da karnına doğru ittirin
sbldmr123 Canım benim elinde mamanın kutusu var sen çevrendekilerin dediğine bakıyorsun al kutuyu oku içindekileri bu kadar basit. Şeker falan yok aptamilde, Popo deliğinden sen midahale ettikçe kendi kendine yapmasını zorlaştırıyorsun sabırlı ol. Aptamilin conformil çeşiti var onla krıştır normal olanını daha kolay yapar o zaman
seyreksevim Dmlacet aptamilde şeker yok canım benim iki kızımda bu marka ile büyüyor sen aptamil conformil al kabızlık için iyi gelir rahatlar bağırsakları