Kızlar bebeğim 22 günlük, emzirme + mama kullanıyorum. Mamayıda şöyle kullanıyorum kızım gündüzleri 2 saat arayla uyanıyor emziriyorum tekrar uyuyor akşam bu saatlerde bi kalkıyor 11 e kadar uyumuyor ve uyanık olduğu sürede hep meme istiyor açlığına yapmıyor emişmek istiyor biliyorum, ister istemez emdiğinde süt geliyor ve dolayısıyla açıktığında sütüm kalmıyor çünkü aralıksız meme istiyor bi 15 dakika ayırabiliyorum meme den. Sonra ağlıyor yine meme istiyor. Yalancı memeyi ne yaptıysam almadı. Bende öyle olunca günde 1 ya da 2 kere 60 Cc mama veriyorum. Aptamil kullanıyodum. 2 3 gün büyük tuvaletini yapmadı doktor normal dedi anne sütüyle beslenen bebek için 10 güne kadar zeytinyağı içirmemi ve göbeğine masaj yapmamı söyledi. Popoyu uyarmayalım dedi. Ama uyarmadan yapmıyor, deliğine sürüyorum 3 gün olunca dayanamıyorum rahatsız oluyor diye. Mama dan olabilir dediler çevremde kiler şeker varmış aptamilde bebelac al dediler şimdi ona başladım. Sizce ne yapmalıyım? Biraz uzun oldu ama 😂😂