tugcekmr şuan kızım 35 günlük bizim de yüzün de sivilceler var ilk doktora götürdüm yeni doğan da gayet normal iz kalmaz zamanla kendiliğinden geçer dedi fakat gün geçtikçe çoğaldı kızım ergenlerden daha fena bir cildi oluştu benim içim rahat etmedi bugün yine başka bir doktora götürdüm o da bol bol nemlendir ve sık duş aldır dedi bebek sivilcesi dedi gözenekler tıkalı olduğu için cilt bu şekilde tepki veriyor Muş gerçekten gözlemlediğim de duş cildine çok iyi geliyordu biraz artıracağız duş sayısını geçene kadar