tugcekmr 6 haftalık bebeğim kırmızı kırmızı sivilceler var yüüzünde. Yüzünün her yeri pütürlü nasıl geçer acaba ? Doktor normal dedi 2 aylık olunca bir şey kalmaz dedi fakat gittikçe artıyor
Erkenanne tugcekmr bizim doktorumuz bepantol önermiş ti geçti şükür bir de çok öpüşmekten ve sakallı kişilerin ölmesinden oluyor muş ben her sabah yüzünü yıkıyor um galiba onun da faydası var
birprensesanesi tugcekmr bizimde böyleyidi malesef geçmiyordu bebonthol derma birde mustela atopik cilt için bebeklere özel kremini kullandım geçti şükür
ahsennr tugcekmr bana da dediler öyle ama emerken süt bulaşıyor ondan bence süt sür diyen oldu sürdüm daha çok oldu bende emzirdikten sonra ılık sulak pamukla siliyordum
tugcekmr Antep27 evet emziriyorum ama zaten emerken yanaklarına süt bulaşıyor siliyorum o bölgeleri de sivilce
Antep27 tugcekmr yani demek istediğim yüzüne sütünüzü sıkın her çocuk bir olmaz ama bende yapmıştım bebeğime yüzünde sivilce çıktığında birde gözü capaklaniyor gözünün etrafına sıkıyordum sonra siliyordum
tugcekmr Antep27 teşekkür ederim deneyeceğim 🙏🏻 yeni doğduğunda regl döneminde olan birisi bebeği görürse olur diyorlar doğru mudur acaba eltim görmüştü
Erkenanne tugcekmr ben normal kendimizin yüzünu nasil yıkıyor şak üç defa o şekilde yıkıyorum sonrada peçete ilile kurtuluyorum
tugcekmr birprensesanesi Denemekten bir şey kaybetmeyiz güvenilir markalar alalım deneyelim teşekkür ederiz
112canan tugcekmr anne karnında ki geçen süreçte oluşan hormon dengesizliğinden oluyo merak etmeyin doktorunuzun dediği gibi zamanla hormon dengesi olunca geçer annesi bi müdahale etmenize gerek yok 🥰🤗
Ayseglpolat tugcekmr Bizimde İki yanığı birden oldu ben sürekli pamuğu islatip sildim 10-15 güne geçti
112canan tugcekmr merak etme annesi geçer bi de babaya söyleyin sakallarını çok sürmesin 😂 kurulduğunu fark ederseniz duş sonrası güzel bi nemlendirin
selimhankerem tugcekmr yeğenimde o haftalarda olmuştu egzama demişti sadece iki gün sürmek için krem verdiler sonrasında bitti.
deryacig tugcekmr bebeğiniz süt alerjisi olabilir mi acaba doktorunuza sorsa idiniz keşke benim bebeğim de 2 aylık yüzü isilik var alın bölgesi özellikle doktorum süt alerjisi dedi ama ileri derece olmadığı için diyet gerek yok dedi . Başka yerinde de yoktu çünkü
ulvyemrymte tugcekmr ılık suyla pamukla sabah akşam yüzünü temzleyin benmde bebeğim de vardı aşırı derecede hatta hem süt sürdüm aralarda. Hemde temizledim