zeldax 40 gün meme arkasına 30 CC mama verdim ne kadar istesede mama miktarını arttırmadım 2 saatte bir emzirin laflarına bakmadan sürekli teklif ettim bı yerden sonra kendisi mama istememeye başladı gece yatarken veriyordum sadece 2 aylık olduğunda onuda kestim memeyle devam ettik. Ben silikonla emzirdim için meme reddi yaşamadım 4 aya kadar 4. Ayda 1 haftalık bı red oldu geçti oda çok şükür.Mama verirkende, sadece memeyle devam ederken de 5 bez aldım gece bezi hariç hiç biri çok ağır değildi sadece renginin maviye dönmesine baktım ilk ay 1200 Gr 2. Ay 1000 Gr kilo aldı.Anne sütüne gectikten sonra 20 gün kaka yapmadığını bile gördüm 15 gün üzerine müdahale etmedik doktorum öyle önerdi. Yani ay sonu kilo alımını kontrol edin yeterli miktarda kilo alıyorsa bebek Doyuyordur zaten acemilik çok zor aynı şeyleri bende yaşadım bez gramı okudum netten bezleri tartiyordum 😊 Aç mi kalıyor acaba düşüncesi yoruyor insanı. Mama verdikçe hem bebek alışıyor hemde tokluk süresini uzattığı için meme yeteri kadar uyarilmıyor.Tabi ki süt yoksa mama verilmeli ama süt olmasa durmaz bebek inanın yıkar ortalığı