Arkadaşlar merhaba, ilk bebeğim ve çok acemiyim sanırım, sezaryen oldum, süt gelmeyince hemen çocuk doktoru mama verdi, bize de siringayla icirmeyi öğretti biz de gittik mama aldık kutu kutu 2 aydır mama içiyor, ama bir yandan da elimle pompayla hep sağdım verdim anne sütünü.(çok az olsada)
Sorun şu: ben bebeğimi mamasız sadece sütümle besleyebileceğime hiç inandiramadim kendimi. Ama sonra dedim ki benim kafamdaki bu olumsuz düşünceler yüzünden niye çocuğum anne sütünden mahrum büyüsün… o yüzden şu an tabiri caizse emzirme kampindayiz. 600 cc mama verirdim günde son günlerde sürekli emziriyorum iyi beslenmeye çalışıyorum dün 100 cc mama verdim. Bu arada bu son günlere kadar çok ama çok istahsizdim, düzeltmeye çalışıyorum, takviye gıda da alıyorum bira mayası ve bestlak damla.
Ama cocuk emse de çok endiseliyim acaba doymuyor mu diye. Çiş yapıyor ama mama verdiğim zamanlar gibi dolu dolu değil, renksiz kokusuz ve az miktarda Çiş yapıyor. Dün 6 bez aldım cisli ama çizgi maviye dönmesine rağmen bezler çok hafifti.
Hani diyorlar.ya doydugunu anlamak için 6 cisli bez almak lazım, bu tam olarak ne.demek?
6 kere çiş yapması mi, 6 kere rengi sarıdan maviye dönen bez mi, yoksa 6 kere dopdolu ağır bezmi? Bizim bezler öyle dopdolu olmuyor, oğlum yeterince beslenemiyor mi diye çok korkuyorum.
Fikirlerinize ihtiyacım var anneler.