neolmusyaani babayı özlüyordur :)
Benim oğlum da yedi aylık. Geçen gün mutfakta salata yapıyorum durmadı ağladı, kucağıma aldım yine ağlıyor ne yaptıysam susmadı. Babasına götüreyim dedim o da namaz kılıyordu. Onu görür görmez sustu, ben de yanına yatırdım çıktım :)