neolmusyaani 3,5 yaşında kızım var, babasının kızı 😃 ama ben bu durumdan memnunum. Babası ilgilendiği için babasına düşkün. Tabi anneyi de unutmaz, babayla birlikte vakit geçirmek bambaşkadır. Kendim babasız büyüdüğüm için kızımın babasıyla mutlu olması beni rahatsız etmiyor. Daha çok değişecek, o yüzden çok takmayın. 2 yaşlarında ben tuvalete girdiğimde kapıda beklerdi. Huyları çok hızlı değişkenlik gösteriyor. Bu anın keyfini çıkarın.