_alyaninannesi_ serum fizyolojik hiç kullanmadım doğduğundan beri zaten ben.
Bahsettiğim serum hastanelerde takılan torba serumlardan.
Evde vardı 3 ay önce yine böyle burnu cok feci tıkanmıstı o zaman kullandık bitti.
Şimdi biraz toparlasın eczaneye gidicem