Bebeğim 10 ay 10 günlük dün aksam 8 bucukta meyve yerken ellerini saçına götürdü ve saçları yapış yapış oldu ev 5’de yanıyordu sıcaklık 27 derece falandı hemen bi duş aldırdım mecburen.
Gece terlemiş 1 saat önce ağlayarak uyandı burnu tıkanmış, hapşırıyor ve burnu tıkandığı icin nefes alamıyo serumumuzda bitmiş evde kuru kuru aspiratörle cekiyorum acmıyo tabi ki.
Deli gibi uykusu var çift yastık yaptım yastıklarından burnu tıkanmasın diye yinede uyuyamıyor ağlıyor burnu yüzünden.
Eczanelerinde acılmasına 2 saat var bana ne önerirsiniz en acilinden nasıl açarım burnunu?