esma__ philips avent natural buyuk kizim bunu aldi hem emdi beni hem ben isteyken de bununla icti sagdigim sütü.kucugum de aynisini kullanir sandim.ama almadi.farkli 3 4 biberon denedim kaucuk silikon vs almadi…en son mimijumi aldim onu biraz aldi diyebilirim.yine de cok biberon sevemedi bi turlu.kasikla icti sutu😄6aydann sonra da suluk kullandik onu kabul etti avent suluk.yani diyecegim o ki.birine iyi gelen size gelmeyebilir bu tamamen bebegin secimi .belki de hicbirini kabul etmez benimki gibi.deneyeceksiniz malesef.ama philipsten denemeye baslayin derim.