esma__ Bizde bir sürü biberon var tek biberonla beslemiyorum. Tomme tippee var, philips avent var wee baby var kiwi süt sağma pompasından çıkan biberon var yani bir sürü farklı uç var. Hem sağım yapıyorum hem emziriyorum çünkü doymuyor gibi geliyor bana. Gündüzleri sadece emziriyorum gece biberon veriyorum biraz emzirip daha rahat oluyor red ilk günler yaptı ağlaya ağlaya önce emzirmeye çalıştım illa alacaksın diye yalvardım bebeğe. Sonra tuttu memeyi ama biberon ucu tutar gibi tutuyor. Damağına yapıştırmıyor sanırım memeyi. Red yapmamasını da bir sürü farklı uçtan dolayı olduğunu düşünüyorum yani tek uca alışmadı mesela hep aventle verseydim onun ucuna alışabilirdi diye düşünüyorum