İlk bebeğim sezaryanla doğum yaptım 2 kilo doğdu annem iki hafta kaldı be gitti kimseyi istemedim yanıma zor mu çok zor ama günün sonunda tek başıma üstesinden geliyorum hissi çok kıymetli eşim de destek oluyor gün oluyor yemek yok temizlik yok gün oluyor her şey dört dörtlük kendinize inanın çok daha iyisini yaparsınız doğum yapmışsınız bakmak ne ki 🧚♀️