Zengo Benim de kadın hastalıkları ameliyatlarim var ve 36 yaşında kucağıma aldım.Tüp bebek vs denemem gerekirken Allah kendiliğinden verdi.Uykusuzluğa,yorgunluğa sitem ettiğim zaman kendime kızıyordum nankörsün diye ama insanız canım yeni düzen,büyük sorumluluk,yorgunluk…bunlara alışmak zaman alıyor ben 3 aylıktan itibaren alıştım kimseyi de arama oldum yardım için, sen de alışacaksın ve her şey güzel olacak.Allah senden de razı olsun,yavruna sağlıklı,hayırlı,uzun ömürler versin 🌺