Çok şükür lösemi değilmiş arkadaşlar 🙏🙏 Bugün doktor randevumuz vardı. Kemik iliği iyi dedi doktor, sıkıntı yokmuş. Takip edeceğiz dedi. Tanı konulamadı yine. Çıkmayan testler var, onlar çıkınca belli olacak. Allah benim durumumdaki tüm annelere hayırlı haberler almayı nasip etsin. Tüm hasta yavrulara Allah’ım şifa versin 🙏