Sevah Ne diyebilirim ki… Çok zor bir süreç, acıların en büyüğüyle sınanmışsınız. İlik de bulunmuş. Nasıl umutlanmıştınız kim bilir. Allah’tan sabır diliyorum tekrardan. Başınız sağolsun 🌹 Allah hiçbirimizi evlat acısıyla sınamasın, acısın bize. Dua ediyorum hep. Kızınızı da sağlıkla kucağınıza alın inşallah ❤️ Size çok iyi gelecektir. Sağlıklı, uzun ömrü olsun ❤️ Benim de kızımın doğduğundan beri trombositopenisi varmış ama bize hiçbir şey söylenmedi. Bebeklerim 35+6’da doğdular ve sadece 1 gece küvözde kaldılar. Doğum yaptığım hastanedeki çocuk doktoru malın teki zaten afedersiniz. Ben sadece kadın doğum doktoruna bakmıştım hastane tercih ederken. Bilseydim başka hastanede doğururdum. Siz de doğum yapacağınız hastanedeki çocuk doktorunu araştırın mutlaka. Kızım 5 aylıkken epilepsi nöbeti geçirdi. Bunun üzerine götürdüğüm doktor kan tahlili isteyince öğrendik trombositlerinin düşük olduğunu. 3 aydır da teşhis konulamıyor. Ama bizde de MDS’den şüpheleniyorlar 😞 Benim de yavrumu delik deşik ettiler 😞 Küçücük zaten. Kızım nöbet geçirene kadar hiçbir sıkıntımız yoktu. Çok şükür doğru düzgün ateşi bile çıkmadı. Sadece 10 gün hastanede yattı, hastanede enfeksiyon kaptı, o zaman çıktı ateşi, öyle uzun da sürmedi. O kadar istiyorum ki şüphelerin boşa çıkmasını. Bu kabustan uyanmak istiyorum bir an önce.