Aselin_Annesiii Anneler merhaba. Bu Ramazan Allah nasip etsin Sahur ve iftarı böyle yapmak istiyorum. Siz böyle oruç tutulduğunu duymuşmuydunuz. Yapan var mı dayanılabilir mi ?
Menessasmom Aselin_Annesiii emzirmesem belki aslında afedersiniz dana gibi yemekte değil makbul olan. Açlığı anlamak için oruç tutuyoruz bi nebze ama iftarda kuş sütü eksik oluyor. Ama bizim mideler yayla gibi genişlediği için yenilenlerden zorlanılır gibime geliyor ☹️
tubasd Aselin_Annesiii gorumcem bı ara sahurda burma falan yiyordu ama süt kısmını hatırlamıyorum ek olarakta bişey yiyip yemediğini animsayamadim Rabbim kabul etsin inşaallah
Birceninannesi Aselin_Annesiii zulal hanımı takip ediyosunuz sanırım. Evet ben geçtiğimiz ramazanda yapmıştım. 1 su bardağı süt ve 3 hurmayla oruç tutmuştum gayet rahattım hiç sorun yaşamadım. Ama laktoz hassasiyetim olduğunu öğrendim bu sene süt yerine yoğurt deniycem bakalım
Emily37 Aselin_Annesiii emzirmeden önce denedim hatta sadece kefir yada yoğurt yiyerekte tuttum oruç.ben zaten iştahlı biri değilim bu yüzden beni çok etkilememişti aksine daha rahat geçirdim ramazanı.şuan emziriyorum geçen yılda emziriyordum gene sahurları çok hafif geçirdim hatta 5 kilo bile vermiştim ramazanda sütümde azalmamıştı.
Aselin_Annesiii Menessasmom evet çok haklısın. Aslında bende emziriyorum ama kızım 10 aylık oldu. İftara doğru insanın gözü dönüyo ama nefsimizi terbiye etmek için de güzel olur diye düşünüyorum ben
birannee416_ Aselin_Annesiii Bizde 10 aylık olduk tutmak ıstıyorum emzirdiğim içinde acıkmam susamam cok oluyor üzülüyorum gercekten gebeyken tutamadım o zamanda üzülmüştüm tutsam mı tutmasam mı bılmıyorum yığılıp kalır mıyım diye dusnuyorum
Aselin_Annesiii Menessasmom inşallah deneyeceğim ama şimdi de hurma arayışı içindeyim İsrail hurması almak istemiyorum ne alacağım bilmiyorum
Aselin_Annesiii tubasd amin inşallah Rabbim cümlemizin ibadetini kabul etsin. Benim de Halam tutmuştu ama ben dayanamadım gibisinden bişey duymuştum sanırım
Aselin_Annesiii Birceninannesi ismini duydum ama takip etmiyorum kendisini. Peygamber Efendimizin öyle tuttuğunu duydum ya da aklımda mı öyle kaldı bilmiyorum açıkçası bı bakayım sayfasına çok teşekkür ederim
Aselin_Annesiii Emily37 çok rahatlattı içimi bu cevap :)) çok sevindim senin adına. İnşallah bende deneyeceğim cesaretlendim daha çok
hgygthmz Benim bebeğimde 3. Ayına girdi hem mama hem emziriyorum bı kaç gün tutacam inşallah çok zorlanmam
Aselin_Annesiii hgygthmz Allah sabır versin inşallah Rabbim kabul etsin. Ben ilk aylarda çok su tüketiyodum sadece sizi zorlamaz inşallah
Silwester Aselin_Annesiii ben sütle değil yoğurtla yaptım çok rahat tuttum tokluk hissi veriyor. Normal kahvaltı tarzında yaptığımda daha çok acıktım ama tabi emzirmiyordum yaparken
Aselin_Annesiii Silwester dimi , zaten bende sahura kalkamayıp niyetlendigimde hep daha rahat geçerdi o gün. Bu da o mantıkta olur büyük ihtimal. Peki iftar sahur arasında bişey yediniz mi yoksa sadece hurma yoğurt vb mi
Emily37 Aselin_Annesiii birde ben bu süreçte bestlak damla ve solgarın vitaminlerini kullandım canım ve bolca su.
Aselin_Annesiii birannee416_ çok zorlu bı hamilelikti benimki de mecbur gaviskon içiyordum sürekli bende o yuzden tutamadım bı de son aylardı malum bişey olur diye korkmuştum. Ama diyet yapıyordum bı sure ogunlerimi azaltmistim ben belki zorlanmam diye düşünüyorum
_ipekk18 Aselin_Annesiii erkek kardeşim geçen sene bütün ramazan bir bardak süt 3 hurma yedim dedi abla tok tutuyor dedi ben geçen sene tutamadm emziriyordum busene Allahn izniyle noyetlenecegim inşaâllah
Aselin_Annesiii _ipekk18 Allah kabul etsin inşallah simdiden. Ben yeni duydum demek ki baya tutan varmış süt ve hurma ile
3kedili2bebekli Aselin_Annesiii kendinize zarar verecekse yapmamanız gerekir dinen uygun değildir 3 hurma 1 bardak sütle oruç tutulmasının sebebi hurma şekeri dengeler sütte kalsiyum ihtiyacınızı karşılar sahur için iyidir dayanamazsaniz devam etmemelisiniz
Aselin_Annesiii 3kedili2bebekli tabiki zorlanırsam başka türlü tutarım inşallah aciklamaniz için teşekkür ederim
birannee416_ Aselin_Annesiii Sütün kalitesini etkiler mi acaba gerci Rabbim yardım eder bende denıycem ilk gun tesekkur ederım bende cesaretlendım😊🤲🏼