annediyebiri Kubramommy benim bebeğim 6 aylıkken tutmuştum ilk bebeğimde tutmadım sonradan borçları tutmak çok zor olmuştu açıkçası o yüzden tuttum ramazan ayında
havvamete 15 inde 8 aylık olcak ek gıda da artık tamamen her şeyi yiyebiliyo tutucam bakalım. Rabbim izin verirse 🐣
turkan2_ Kubramommy emziren anneler tutabiliyo mu ki ya ben iki ramazan da tutamdm benmki de ek gıda aliyo ama geneli memede geciyo
tubasd Kubramommy evet tutacağım Allah’ın izniyle gebeliklerin de ve emzirme dönemlerinde tuttum sorun yaşamadım çok şükür
bahr_06 Kubramommy 1 Ay 29 günlük bebeğim sadece anne sütü ile besleniyor emzirdigim için sürekli acıkıyorum ve susuyorum bu yüzden tutamam
beyzzsenturkk_ Kubramommy 14 aylık kızım var hamileyken tutmamıştım doğum sonrası da 2. aya denk gelmişti tutmadım bu sene tutucam