Aslında bir yaşına kadar tutmayabilrmisiz .Benimde aklımda bu var kaç zamandır. Geçen sene hamileydim tutamadım bu senede emziriyorum ve kan şekerim çok düşüyor gün içinde ne kadar sağlam kahvalti yapsamda. Sütüm de bu ara azaldı gibi oldu onu çoğaltma derdindeyim .Kendimi denim diyorum eşim izin vermiyor ben nöbetteyken bayılır kalırsın diyro benimde aklım karışık 🥱