mavikalpefe124 çıkık olsaydı anlaşılordı diye düşünüyorum, 3 farklı açıdan çekilmiş röntgen. Kontrol eden de hem acildeki doktor, hem de kendi doktoruydu. Doktoruna da attım sonuçları çünkü.
İlk 2 gün hiç zıplama, koşma olmadı. Kendisi de korkuyordu zaten. Hatta oyun oynarken de bu konu hakkında oyunlar kuruyordu.
Ayakta durmasında sıkıntı yoktu dediğiniz gibi. Rahatça durabiliyordu ama yürürken hem sekiyor, hem de acıdığını ifade ediyordu. Şişlikte oldu kızımda ama kızarıklık/morarma gibi şikayetler olmadı. Krem verdi doktor ağrı kesici, burkulmadan bir sonraki gün sürdüm sadece.
Onun dışında buz koydum ara ara. Bugün tamamen toparlamış halde.