mavikalpefe124 merhaba,
Aynısı geçtiğimiz perşembe günü başımıza geldi maalesef. Zor bir süreç, geçmiş olsun size de.
Röntgen çekildi, herhangi bir şey çıkmadı. Bilek kısmı şişmişti. Belirli aralıklarla bilek kısmına ve ayağının üstüne jel buzlardan koydum. Mümkün olduğunca zıplamasına, koşmasına müsaade etmedim. Uzun yürüyüşler yapmadı. Ayağını zorlamadı yani. 3 gün kadar topallayarak yürüdü, ağrı hissediyor ve muhtemelen basmaya korkuyordu.
Bugün itibariyle aktif şekilde kullanıyor ayağını. Yani yaklaşık 5 gün sürdü düzelmesi. Şişlikte geçti tamamen. Tekrar çok geçmiş olsun.