doga1 doğumum 17 saat sürdü açıklık doktor muayenesi yaparken su patladı kadının eline kaka geldi kollarından aşağıya aktı birbirlerine baktılar diğer doktorla ve bana bi şey demediler ama ben anladım bir şeyler olduğunu anneme söyleidm anneme dediler durumu annem bunun tehlikeli bir durum olduğunu söylediği halde aptal uzman doktor bana hala yarım saat daha duralım diyordu (devlet hastanesi nedense ısrarla normal doğuma zorladı) bi ebe sağ olsun 5 dk içinde doğurttu bemi ama asla kucağıma alamadım 5 gün küvezde kaldı emzirme vs olmadı. Ama şu an çok iyi İçinizi ferah tutun geçecek biliyorum çok zor sizi çok iyi anlıyorum ne yaşadığımı bi ben bi Allah bilir sürekli ağladım. Şimdi gayet iyi bebeğim ilk zamanlar hep göz ve kulak muayenesinde sorunlar oldu ama düzeldi sadece 6.ayda bi daha bakılacak. Bol bol dua edin ve size iyi gelecek insanlar olsun yanınızda hepsi geçecek çok güzel günler sizi bekliyor ❤️