Doğum yaptım bebeğim şuan yoğun bakımda kakasını yemiş anne karnında uzun süre nefes alamadi iki kez kalbi durdu şuan daha iyi gibi yoğun bakımdan çıktıktan sonra ayda bir kontrollere geleceksiniz nöroloji fizik tedavi kardiyolojiye kalbinde iki delik ve kapakciklarda çökme varmış ve konuşabiliyor mu yuruyebiliyor mu göz ile takip yapabiliyor mu gibi takip süreci olacakmış böyle durum yaşayan var mı nasıl ilerledi bebeğiniz sağlıklı mı