Ucansupurge mucizem10 babylissi 10yildir kullanıyorum maşallah taş gibi. St387e slim modeli. Bozulur eder diye indirim varken arzunun bir duzlestiricisini aldım saloncare modelini bundan da memnun kaldım hızlı ısınıyor ve elektriklendirmiyor.
Aysegul___ mucizem10 Trendyol da Grundig düzleştirici yazık mavi plakli , seramik keratin kaplama olan .
maygirl mucizem10 remingston senelrdir kullaniyorum seramigi cok kaliteli jilet gbi yapiyor.zaten onemli olan seramik
elifcicek_07 Mommmyyyyyyyyy yaa bir bebek meselesi diye bir kadın var Instagramda takip ettiğim tek influencer hani onda gördüm çok pratikti o yüzden istedim yoksa komple takım var memnunum ama çocukla çok vakit alıyor mecbur toplayıp çıkıyorum
Mihri1302 Kesinlikle grundig lavanta yağlı olanı müthiş bir şey hızlı ısınıyor ve harika düzleştiriyor
AkcaHnm mucizem10 Philips HP8361/00 ProCare Keratin Saç Düzleştirici senelerdir kullanıyorum taş gibihiçbir şey olmadı plakası cok kalın olmadığı için dalgalı da yapılıyor
Mommmyyyyyyyyy elifcicek_07 saçınızı düzleştirici gibi yapmıyor. Ama yatıştırıyor. Pratik olsun derseniz alın deneyin bence😊
anisa Lillas merhaba bebylissle remington s7710 arasında kaldım, acaba hangisi daha saçı az yıpratıyor?
Lillas anisa merhaba bebylissle kullanamdım malesef ama remingtondan çok memnunum yıpranma konusundada en minimum düzeyde diyebilirim
Busraaslan mucizem10 merhaba aldınız mı bilmiyorum postunuza şimdi denk geldim dyson airstrait muadili icotech saç düzleştiricisi var hem ıslak hem kuru kullanabiliyorsunuz bütceniz yetiyorsa bence çok pratik ablam kullanıyor çok memnun