SeverusSnape mucizem10 remington düzleştirici kullanıyorum hem de rahat 10 senedir. Taş gibiler. Aynısını değil ama benzerini buldum, remington pro-ceramic olarak geçiyor adı.
elifcicek_07 Düzleştirici taraklar varmış bende onlardan almak istiyorum kullanan varsa bana da yazarsa çok memnun olurum
Aysegul___ mucizem10 Ben ve kardeşim aldık sadece düz tarafı olanını ve onunla dalga masa yapabiliyorduk ısı derecesi 230 du sanırım .
Minikkizimm mucizem10 babyliss kullandm senelerce cok memnundum 15 sene snunda falan bozuldu artik bakyim fiyatlari cok artmis remington aldım bnde ondanda cok memnun kaldim isinmasi duźleştirmesi cok güzel
anisa Lillas merhaba bebylissle remington s7710 arasında kaldım, acaba hangisi daha saçı az yıpratıyor?
Aysegul___ mucizem10 Trendyol da Grundig düzleştirici yazık mavi plakli , seramik keratin kaplama olan .
Zumra_Fatma mucizem10 ben bimden aldim gecen baya iyi 2 ayari var 1 boyali saclar icin bide normal saclar icindi baya begendim asik oldum hatta hahah