ejdermeyvelilahmacun SweetMom__ Bursa’ya çok uyarı yaptılar son zamanlarda 😐 Geçmiş olsun canım Allah beterinden korusun
SweetMom__ ejdermeyvelilahmacun hiç sorma 7.3 dediler sabahına deprem oldu npacagiz nereye gideceğiz of hala etkisinden çıkamadım
SweetMom__ Balliiii ben öyle dondum kaldım panik atagm var bisey olursa öyle kalıyorum hareket edemiyorum
Meri-Mel SweetMom__ Gemlik kuzenime gelmiştim bende ben hissetttim gibi ama herkes yok bişi dedi ben de önemsemedim 😞
sifirekran_bolkitap Balliiii ben de o bölgedeyim bizim buralara çok sağlam kayalık diyorlardı. 4.9 çanakkaleyi böyle hissetik😮💨
Alprnayln sifirekran_bolkitap kayalık olması sallanmayacagi anlamina gelmez bizim buralarda kayalık içim biraz olsun rahat o yuzden
Tuba_44 SweetMom__ geçmiş olsun deprem bölgesinde olan biri olarak dua edin bol bol korkmayın Allah’ın izniyle bişe olmaz inşallah
tubasd SweetMom__ bende Bursa’da yaşıyorum cekirgeyi biliyorum benimde binam iç içe diğer binalarla ve 7. Kattayim🤷 Hayırlısı olsun Allah korktuklarimizdan emin kılsın inşaallah
Eslem123_ tubasd Rabb’im yardımcınız olsun inşallah annemlerde gemlik te TV ye bakmaya korkuyorum artık telefon çalınca korkuyorum
Birbalannesi09 SweetMom__ burdada hissedildi kızımı ayağımda salliyodum hissetmedim ben kuzenim hissetmiş bende çok korkuyorum kendim için deil kızım için Allah korusun yaa mesaj nerden geldi size
SweetMom__ Birbalannesi09 deprem ağından geldi inanmadım ilk baş bir baktım yatağım salaniyor bebegimde ayağımda salliylrdum