SweetMom__ Bebeğimi ayagimda salliylrdum alarm geldi deprem ve sallandik baya hareket edemedim korkudan bidaha olursa nasil kaçacağım yavrum alıp nasip gideceğim kızlar co korkuyorum😭😭
tubasd SweetMom__ Allah beterinden korusun inşaallah korkmayın pet şişede bir su bulundurun yanınızda herzaman deprem bölgesinde yaşıyoruz sürekli oluyor depremler Rabbim beterinden sakinsin amin
Evaninanasi SweetMom__ Çanakkale gösteriyor ama birçok yerde hissedilmiş sanırım. Çok geçmiş olsun herkese 🙏🏻
Eslem123_ SweetMom__ bursa da biri ikinci kattan atlayıp ağır yaralanmış hastane de vefat etmiş.deprem paniği ile atmış kendini
SweetMom__ Hala etkinindeyim elim ayağım titriyor allahım dursun deprem evlatlarımızi koru yarrabim😭😭
SweetMom__ tubasd amin inşallah pet şişede su va r ama 6 katayım apartman burası bir kaç tane yan yana dizili ve kayalık olduğun her eğer bisey olursa ilk bizim bina gidecek en önündeyiz
gencmom_ SweetMom__ olması gereken sakin okun çocugunuz var doğal bi durum Ben kızımı yanıma aldım ne olur ne olmaz diye dua edin
Ebrupinarrr SweetMom__ Ben normalde giriş kattayım ama şuan annemlerdeyim burası da 4. Kat ve Esenyurt 🤦
SweetMom__ gencmom_ çok korkuyorum bursada çok oluyor son zamandır gemlik var orda üst üste hergun oluyor
Beril17 Evaninanasi ben çanakkaledeym hiç hissetmedik 🤣🤣 uzak yerdekiler nasıl hissediyor ki .yenicede oldu canakkale merkez de değil balikesir bursa hissetmiştir çok .
Balliiii İstanbul çamlıca fena sallandık odaya çocuklarımın yanına nasıl koştum Allah bilir. Rabbim ordakilere hepimize yardım etsin çok kötüydü 😢😢
SweetMom__ Balliiii ben öyle dondum kaldım panik atagm var bisey olursa öyle kalıyorum hareket edemiyorum
sifirekran_bolkitap Balliiii ben de o bölgedeyim bizim buralara çok sağlam kayalık diyorlardı. 4.9 çanakkaleyi böyle hissetik😮💨
tubasd SweetMom__ bende Bursa’da yaşıyorum cekirgeyi biliyorum benimde binam iç içe diğer binalarla ve 7. Kattayim🤷 Hayırlısı olsun Allah korktuklarimizdan emin kılsın inşaallah